tarta z kozim serem, grillowanym bakłażanem, pesto i suszonymi pomidorami

Wrzesień 12, 2009

była wspaniała.

nie bardzo mi smakowała.

IMG_0020-S

i wbrew pozorom nie ma w tym wielkiej sprzeczności.

tarta powstała w dość przypadkowy sposób. czasem kupujemy gotowe ciasto francuskie, bo lubimy tarty na tym cieście (np. z karczochami albo z łososiem i szpinakiem). kiedy zobaczyłem ciasto w sklepie odruchowo wrzuciłem je do koszyka. dopiero w domu okazało się, że to ciasto… kruche. poleżało trochę w lodówce, w końcu zaczęło się zbliżać do terminu przydatności.

a ja się strasznie przeziębiłem.

siedziałem i smarkałem, a gdy żona zawołała mnie na obiad do kuchni, zobaczyłem wspaniałą tartę. z domowym pesto, kozim serem, bakłażanem grillowanym na patelni grillowej i suszonymi pomidorami, posypana świeżym tymiankiem. i nawet otworzyliśmy butelkę wina. i nic mi nie smakowało – przeziębienie kompletnie pozbawiło mnie jakichkolwiek doznań. wino ledwo mogłem pić (smakowało jak rozwodniona wódka z sokiem gruszkowym), tarta składała się głównie ze słonego smaku. a wiem, że była dobra i że można gościom.

mam jednak nadzieję, że następnym razem, kiedy pomylę się w sklepie, nie skończy się to tak jak ostatnio. a pomylę się na pewno.

Jedna odpowiedź to “tarta z kozim serem, grillowanym bakłażanem, pesto i suszonymi pomidorami”

  1. konsti said

    Duzo zdrowia zycze! Niech kubki smakwoe jak najszybciej wracaja do formy:) A tarta rzeczywiscie wyglada na przepyszna… Pozdrawiam.

Skomentuj

