barszcz śledziowy

Kwiecień 9, 2009

przepis na barszcz śledziowy zamieściła nobullshit na forum galeria potraw. od razu pokazałem go żonie, wiedząc, że jej się spodobał, trafił też do przepisów tygodnia na foodelku. i nie musiałem długo czekać.

img_9794-s

problem w tym, że chyba nie jestem burakofilem. zostałem poczęstowany barszczem w chwili, gdy jeszcze zalegała mi w żołądku całkiem smaczna pizza, a te smaki jakoś nie są w moim przekonaniu kompatybilne. ale pewnie to ja odstaję od normy. barszcz, którego ślady widać było na szafkach kuchennych (miksowanie) i którego śledziowo-buraczany aromat czuć było jeszcze przez wiele godzin, nie zapisze się więc w mojej pamięci kulinarnej złotym zgłoskami. ale moja małżonka była zachwycona, jeszcze zaniosła rodzicom… więc zapewne można gościom. ja podjadać nie będę.

komentarze 2 to “barszcz śledziowy”

  1. wygląda niczego sobie, ale to potrawa nie dla mnie, ani buraczki, ani śledzie nie są moimi ulubionymi pozycjami w jadłospisie, szczerze mówiąc unikam ich jak tylko mogę 😀

  2. zefiryna said

    no zdecydowanie dla tych, którzy lubią sałatkę śledziową z buraczkami, jajkiem, ziemniakami i kiszonymi ogórkami

Skomentuj

