makaron ze szpinakiem i ricottą

Luty 26, 2009

takie szybkie danko: makaron ze szpinakiem.

img_9271-s

miałem szpinak mrożony w całych liściach. po rozmrożeniu go wrzuciłem liście na oliwę, na której wcześniej podsmażyłem czosnek i migdały w płatkach. dodałem trochę masła, posoliłem a na sam koniec dodałem solonej ricotty (kupiliśmy takie cudo w almie, nic specjalnego, ale do szpinaku pasuje jak ulał).

img_9270-s

zjedliśmy z wielkimi, pysznymi świdrami. i dużą ilością świeżo mielonego pieprzu.

na przyszłość dodam więcej masła, żeby było więcej sosu, szpinak wciąga oliwę jak gąbka. i można gościom, niezapowiedzianym.

Komentarze 4 to “makaron ze szpinakiem i ricottą”

  1. Felinity said

    Jadłam podobne danie w Norwegii podane jeszcze z łososiem gotowanym na parze i krążkami czerwonej cebuli. Bardzo mi smakowało.

  2. Adrijah said

    Coraz bardziej żałuję, że nie wiem jak smakuje szpinak

  3. moznagosciom said

    to spróbuj 🙂

  4. adanti said

    no przecież! spróbujcie jeszcze wersji z lasagne, gościom można z beszamelem albo z sosem pomidorowym

Skomentuj

