lasagne al ragu

Listopad 9, 2008

dzisiaj lasagne na wyraźne życzenie i przy wydatnej pomocy córki. nie robiłem, nie wiem, co dokładnie trafiło do środka, na pewno mięso było wołowe i wieprzowe, siekane nie mielone. wyszło to lasagne nadspodziewanie dobrze, głównie dzięki doskonałemu, lekko razowemu makaronowi, przywiezionemu przez kogoś z francji. do tego zimne piwo (wino się skończyło) i jeszcze espresso albo drzemka, nie wiem sam, co wybrać.

komentarze 4 to “lasagne al ragu”

  1. wariacje said

    O lasagne fajny tekst przeczytałam tutaj:
    http://licencja.blog.interia.pl/?id=1411946

  2. wariacje said

    I wyciąganie:

    http://licencja.blog.interia.pl/?id=1413032

    Pozdrawiam, fajne te Wasze przepisy:-)

  3. romanharbuz said

    No, nareszcie jakiś ‚normalny’ przepis!
    Żona prosiła, to przerzuciłem kilkadziesiąt stron z przepisami na lasanię i miałem dość. A tu tak, jak ja robię w kuchni: na oko!

Skomentuj

